سایت در حال بارگذاری است ...
info@aktronics.net هر روز 9 صبح الی 4 بعد از ظهر بجز پنجشنبه و جمعه ایران، تهران

مونتاژ حرفه ای برد های DIP و SMD

پس از تولید PCB یا همان برد الکترونیکی نوبت به نصب و لحیم کاری قطعات بر روی آن میرسید که به آن مونتاژ برد گفته می شود. قطعات DIP دارای پایه های بلندی هستند که از سوراخ های برد عبور کرده و در سمت دیگر برد لحیم می شوند، به این برد ها، برد های DIP گفته می شود. قطعات SMD کوچکتر هستند و معمولا دارای پایه نیستند و بر سطح برد لحیم می شوند، به این برد ها نیز برد های SMD گفته می شود. در میان برد های الکترونیکی برد های ترکیبی نیز وجود دارند که برخی قطعات آن ها از نوع DIP و برخی قطعات آن ها از نوع SMD هستند. تصویر بالا برد SMD را بعد از مونتاژ کامل نمایش میدهد.

برای اطلاع از کیفیت مونتاژ، نمونه کار، مدت زمان لازم برای مونتاژ و نحوه ی قیمت گذاری مونتاژ برد و سایر اطلاعات مرتبط با مونتاژ برد های الکترونیکی از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته در صفحه ی تماس با ما در ارتباط باشید. قیمت گذاری بسته به نوع کار، تعداد و مدت زمان لازم برای مونتاژ در نظر گرفته خواهد شد. کیفیت را با سایرین مقایسه کنید.

ابوالفضل خزائی

145 مطلب منتشر شده

سلام من ابوالفضل خزائی میزبان شما در این سایت هستم، یک مهندس و مدرس الکترونیک با دو دهه تجربه در زمینه ی مهندسی الکترونیک، مکانیک و مکاترونیک. در این سایت سعی کردیم با آموزش های رایگان راهنمای شما باشیم و با دوره های تخصصی مختلف آموزگار شما باشیم تا شما را با کمترین مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن وارد بازار کار کنیم و به نتیجه مطلوب برسانیم. امیدواریم از مطالب ما نهایت لذت و استفاده را ببرید.

درباره این مطلب نظر دهید !